{"id":2152,"date":"2020-09-30T11:04:24","date_gmt":"2020-09-30T08:04:24","guid":{"rendered":"https:\/\/ambulantahunedoara.ro\/?p=2152"},"modified":"2020-10-06T09:43:44","modified_gmt":"2020-10-06T06:43:44","slug":"2152-2","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/ambulantahunedoara.ro\/2152-2\/","title":{"rendered":"Selec\u021bia de personal in vederea ocuparii fara concurs, 1 post vacant de ingrijitoare la Sta\u021bia central\u0103 Deva"},"content":{"rendered":"
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA HUNEDOARA<\/span><\/strong><\/span><\/p>\n <\/p>\n SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA HUNEDOARA, organizeaza in conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr.55\/2020 privind \u00fanele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID -19, selectia de personal in vederea ocuparii fara concurs, pe perioada determinata, in contextul instituirii starii de alerta pe teritoriul Romaniei a urmatorului post vacant<\/strong>:<\/span><\/p>\n In termen de doua zile lucratoare de la data publicarii anuntului (pana la data de 2.10.2020, ora 12.30), candidatii trimit pe adresa de email salarizareamb@yahoo.ro, docum\u00e9ntele solicitate in prezentul anunt, in vederea selectiei dosarelor.<\/span><\/strong><\/p>\n Selectia dosarelor va avea loc in data de \u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad\u00ad5.10.2020. ora 9.00 la sediul Serviciului Judetean de Ambulanta Hunedoara<\/strong> <\/span>de catre o comisie stabilita, cu afisarea rezultatului admis sau respins.<\/span> In cazul in care sunt depuse si admise mai multe dosare pentru acelasi post, incadrarea se va face in urma unui interviu, la o data anuntata ulterior selectiei dosarelor.<\/span><\/em><\/p>\n Principalele cerinte ale postului de ingrijitoare (curatenie)<\/strong> stabilite potrivit prevederior din fisa postului sunt:<\/span><\/p>\n – diploma de absovire a scolii generale.<\/span><\/p>\n Actele necesare \u00een vederea ocup\u0103rii, f\u0103r\u0103 concurs<\/strong>, a posturilor vacante sau temporar vacante sunt:<\/span> – cazierul judiciar sau o declara\u021bie pe propria r\u0103spundere<\/strong> c\u0103 nu are antecedente penale care s\u0103 \u00eel fac\u0103 incompatibil cu func\u021bia pentru care candideaz\u0103 – anexa nr. 3 la prezenta metodologie;<\/span> (Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formularul standard stabilit de Ministerul Sanatatii);<\/span><\/em><\/p>\n – curriculum vitae<\/strong>, model comun european;<\/span><\/p>\n – declara\u021bie pe propria r\u0103spundere c\u0103 este\/nu este \u00eencadrat\/\u00eencadrat\u0103 la o alt\u0103 institu\u021bie<\/strong> public\u0103 sau privat\u0103 \u0219i nu se afl\u0103 \u00een situa\u021bia de carantin\u0103 sau izolare la domiciliu – anexa nr. 4 la prezenta metodologie;<\/span><\/p>\n Pentru a participa la concursul in vederea ocuparii postului de ingrijitoare (curatenie), candidatul trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:<\/span><\/p>\n Conditii generale:<\/span><\/strong><\/p>\n \u00a0\u00a0a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;<\/span> Conditii specifice:<\/span><\/strong><\/p>\n Conform fisei postului de ingrijitoare (curatenie) la Serviciul de Ambulanta.<\/span> Manager General<\/strong> Birou Financiar Contabilitate<\/strong>,ANUN\u021a<\/span><\/h1>\n
\n
\nRezultatul va fi publicat in m\u00e1ximum 24 de ore de la data selectiei dosarelor, in data de 6.10.2020<\/strong><\/span>.<\/span><\/p>\n
\n– cererea<\/strong>, \u00een care se men\u021bioneaz\u0103 postul pentru care dore\u0219te s\u0103 concureze, \u00eenso\u021bit\u0103 de declara\u021bia privind consim\u021b\u0103m\u00e2ntul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal conform prevederilor Legii nr. 190\/2018 privind m\u0103suri de punere \u00een aplicare a Regulamentului (UE) 2016\/679 al Parlamentului European \u0219i al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protec\u021bia persoanelor fizice \u00een ceea ce prive\u0219te prelucrarea datelor cu caracter personal \u0219i privind libera circula\u021bie a acestor date \u0219i de abrogare a Directivei 95\/46\/CE (Regulamentul general privind protec\u021bia datelor), cu modific\u0103rile ulterioare – anexele nr. 1, 2 \u0219i 5 la prezenta metodologie;<\/span>
\n– copia actului de identitate<\/strong> \u00een termen de valabilitate, certificat de na\u0219tere, certificat de c\u0103s\u0103torie, dup\u0103 caz;<\/span>
\n– copiile documentelor care s\u0103 ateste nivelul studiilor<\/strong> \u0219i ale altor acte care atest\u0103 efectuarea unor specializ\u0103ri, precum \u0219i copiile documentelor care atest\u0103 \u00eendeplinirea condi\u021biilor specifice ale postului,<\/span>
\n– copia carnetului de munc\u0103 sau, dup\u0103 caz<\/strong>, adeverin\u021be care atest\u0103 vechimea \u00een munc\u0103 \u2013extras Revisal dupa ianuarie 2011, \u00een meserie \u0219i\/sau \u00een specialitatea studiilor, \u00een copie;<\/span><\/p>\n
\n– adeverin\u021ba medical\u0103 eliberat\u0103 de medicul de familie sau certificat medical<\/strong> eliberate cu cel mult 30 de zile calendaristice anterior derularii concursului, din care s\u0103 rezulte c\u0103 este apt din punct de vedere fizic \u0219i neuropsihic pentru exercitarea activit\u0103\u021bii pentru postul pentru care candideaz\u0103 (se accept\u0103 \u0219i documentul primit pe e-mail de la medicul de familie al candidatului)<\/span><\/p>\n
\nb) cunoaste limba romana, scris si vorbit;<\/span>
\nc) are varsta minima reglementata de prevederile legale;<\/span>
\nd) are capacitate deplina de exercitiu;<\/span>
\ne) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;<\/span>
\nf) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;<\/span>
\ng) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.<\/span><\/p>\n
\nInformatii suplimentare la sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Hunedoara, str. Depozitelor, nr.3, birou R.U.N.O.S., telefon 0254\/221550.<\/span>
\nAnexele privind inscrierea la concurs se gasesc atasate la anunt.<\/span><\/p>\n
\nDr. Filimon Valeria Cristina <\/span><\/p>\n
\nEc. Popa Elena <\/span><\/p>\n