Nr____527_______/___17.02.2022__________
ANUNT
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA HUNEDOARA, organizeaza examen in data de 03.03.2022, ora 9.00, la sediul Serviciului Judetean de Ambulanta Hunedoara, loc. Deva, str. Depozitelor, nr.3, pentru promovarea in functia de asistent medical generalist PL ( 2 posturi) la Statia centrala Deva, la implinirea a sase luni de activitate si in functia de operator registrator de urgenta principal (1 post) la Dispecerat medical integrat – Statia centrala Deva.
Pentru a putea participa la examenul de promovare, pentru functia de asistent medical PL, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
– diploma de scoala sanitara postliceala;
– 6 luni vechime in specialitate “asistent medical generalist”;
– sa fie propus de catre seful ierarhic pentru promovare, in baza referatului de evaluare.
Bibliografía:
- “ Vademecum de urgente medico –chirugicale pentru paramedici si asistenti medicali din serviciile de urgenta
Pentru a putea participa la examenul de promovare, pentru functia de op.reg.urg.principal, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
- diploma de studii medii;
- curs organizat conform Ordinului M.S.;
- 4 ani vechime in specialitate;
- un an vechime in cadrul serviciilor de ambulanta;
- sa fi obtinut calificativul “foarte bine” la evaluarea performantelor profesionale
individuale cel putin de doua ori in ultimii 3 ani;
- sa fie propus de catre seful ierarhic pentru promovare, in baza referatului de
evaluare.
Bibliografía:
- Legea nr.95/2006 – Capitolul IV
- M.S. nr. 1092/2006
- M.S. nr. 2021/2008
- Curs de prim ajutor (site MS)
Examenul de promovare consta in sustinerea unei probe scrise/test grila stabilita de comisia de examinare. Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte, punctajul maxim de este de 100 de puncte.
Informatii suplimentare la sediul Serviciului Judetean de Ambulanta Hunedoara, birou RUNOS, telefon: 0254221550
Manager General, Director Economic Birou R.U.N.O.S.,
Dr. Filimon Valeria Cristina Ec. Bodrean Adrian Ec. Nita Angela